INDAH ITU BUKAN PADA ZAHIR... TETAPI TERLETAK PADA BUDI..

TERSERLAH PADA SANTUN.. TERHAMPAR PADA PEKERTI..

DAN TERSENTUH PADA HATI..

Thursday, June 14, 2012

SELAMAT MENYAMBUT ULANGTAHUN KELAHIRAN...

Akhirnya....dapat juga saya menulis tentang sambutan ulangtahun kelahiran suami yg ke-44...walaupun dah tertangguh hampir 4 bulan...selalunya saya sambut berdua jer...tp kali ni keluarga kak An turut serta....misi kami mkn2 di Restoran Saba, Cyberjaya....
Sebelum ke Cyberjaya...kita 'celebrate' secara kecil2an di rumah dulu...kek tu adalah tajaan dr Kak An...nak memeriahkan suasana katanya...lgpun bdk2 kan ke suka kek...
Lepas potong kek...kami sekeluarga terus ke Cyberjaya..Restoran Saba...mcm2 ada dlm menu.... 
Suami sibuk membelek menu...Abg Azam & Kak An sibuk 'order' makan..Atam mcm biasa sibuk tangkap gambar...
 Suami mkn Lamb Kabshah, saya & Sarah mkn shawarma, Abg Azam & Kak An order Nasi Mandi...Aisyah dan Maryam mkn mushroom soup... 
Semua dah kenyang.... 
Kad Hari Jadi buatan sendiri utk Ayah Pak Tam.....kek 'Secret Recepi' tu kek yg suami belikan semasa sambutan hari jadi saya....coklat tu pulak...hadiah dr Kak An utk saya..coklat buatan sendiri... gambar yg tengah tu adalah hadiah harijadi yg paling bermakna utk saya dan suami... :-)
Alhamdulillah...


No comments:

Post a Comment