INDAH ITU BUKAN PADA ZAHIR... TETAPI TERLETAK PADA BUDI..

TERSERLAH PADA SANTUN.. TERHAMPAR PADA PEKERTI..

DAN TERSENTUH PADA HATI..

Thursday, July 12, 2012

CELIK MOMZ....

Tak lama lagi saya akan bergelar seorang MAMA...Insyaallah...dan sudah pasti byk yang saya perlu pelajari untuk menjadi seorang ibu yang cemerlang...Tugas mendidik anak byk cabaran dan dugaan...Jadi untuk memastikan saya telah bersedia dari segi mental dan fizikal....saya banyak membaca buku-buku dan majalah mengenai penjagaan dan pendidikan anak sejak dari dlm kandungan, semasa bayi dan bila bayi makin membesar...
Majalah Mami & Baby...byk informasi berguna utk bakal ibu... 
Buku mengenai kehidupan bayi di alam rahim dan bagaimana cara menjaga bayi yang baru lahir...

Selain dr membaca buku...saya juga akan menghadiri Seminar Ibu Bahagia & Membahagiakan...Celik Momz..bersama Profesor Dr Muhaya....Insyaallah saya akan ke sana bersama sahabat baik saya Norizan....terima kasih pada suami yg bersungguh2 memberi galakan utk saya menghadiri seminar tersebut....sebagai seorang yg bakal manjadi ibu..pastinya saya teruja kerana dpt mendengar dan bertemu secara langsung dgn Dr Muhaya...yg begitu tebal sifat keibuannya...moga segala ilmu yg saya dapat dr seminar tersebut dpt pula saya kongsi bersama suami, ahli keluarga dan rakan2 yang lain...
(Gambar diambil dr facebook Dr Muhaya)

Yang pasti selagi kita bergelar insan...proses pembelajaran tidak pernah terhenti...


No comments:

Post a Comment