INDAH ITU BUKAN PADA ZAHIR... TETAPI TERLETAK PADA BUDI..

TERSERLAH PADA SANTUN.. TERHAMPAR PADA PEKERTI..

DAN TERSENTUH PADA HATI..

Wednesday, September 19, 2012

PETUA..

Esok tibalah saatnya..saya akan dimasukkan ke wad bersalin Hospital Putrajaya..Insyaallah..pd hari Jumaat tanggal 21 September 2012 bersamaan 5 Zulkaedah 1433H bayi saya akan lahir melalui proses pembedahan...mg semua nya berjalan dgn lancar....
 
Sejak awal lg..bila berita saya mengandung tersebar..soalan yg pertama yg akan di tanya..ada mkn ubat ker? ada buat apa2 ke? berubat kat mana?
 
Sebenarnya secara jujur..saya mmg tak pergi berubat dimana2 pun..maklumlah selps 10 thn menunggu dan pelbagai cara digunakan..saya dan suami redha dgn ketentuan Ilahi....cuma kami tidak putus2 berdoa...dan akhirnya doa kami dimakbulkan...
 
Mungkin lain org lain petuanya..tp saya berusaha menurunkan berat badan..supaya haid saya kembali teratur..dan setelah berjaya mengurangkan berat sebyk 8kg...(yg mengambil masa lbh krg setahun)..haid saya kembali teratur..saya akhirnya mengandung...(bila haid teratur senang la kita nak kira bila hari subur) 
 
Tak lupa juga saya amalkan 'Istighfar' 1000 kali tiap2 hari...dgn memohon keampunan dr Allah...pintu rezeki kita akan terbuka luas...dan semua urusan kita dipermudahkanNya...
 
Apa yang penting...berusaha, berdoa dan bertawakkal...Insyaallah..segala yg kita hajatkan akan tercapai...kerana Allah itu Maha Pengasih, Maha Penyayang, Maha Mendengar...
 

No comments:

Post a Comment